ON LINE

3 Μαΐου 2015

ΑΞΙΟΣ ΕΣΤΙ...ΣΑΚΗΣ ΡΟΥΒΑΣ.

Γράφει η Giota.

1991...εγώ ζούσα τότε στην Ρόδο και σπούδαζα (όπως συνήθιζα να λέω) στις πρώτες τάξεις του δημοτικού! Ήταν απόγευμα, το θυμάμαι σαν τώρα, και ήμουν στο σπίτι...στο σαλόνι συγκεκριμένα...η τηλεόραση ήταν ανοιχτή κι εγώ ήμουν απορροφημένη με τα παιχνίδια μου σε ένα κατάδικό μου κόσμο, όταν ξαφνικά με αποσπά ένα τραγούδι.....
"Πάρτα"...
πάρτα, πάρτα έλεγε και ξαναλέγε ένα αγόρι στην τηλεόραση!
Παράτησα το παιχνίδι και κόλλησα τα μούτρα μου στην οθόνη, όπως τα κολλούσα στις βιτρίνες των παγωτατζίδικων παρακαλώντας τη μαμά μου για μια-δυο μπάλες λιωμένο παγωτό!

Αυτό ήταν!!!!
Την έπαθα την "ζημιά" κι έγινα Ρουβίτσα!
Όλο το χαρτζιλίκι το κατέθετα στον περιπτερά αγοράζοντας "Κατερίνα" και "Σούπερ Κατερίνα" για τις αφίσες του Σάααααακηηηηηηηη!!!!!
"Αίμα,δάκρυα κι ιδρώτας" ο Σάκης δώστου κλάμα εγώ!
Οι κασέτες διαδέχτηκαν τους δίσκους και οι δίσκοι έδωσαν την σειρά τους στα C.D...εγώ πλέον πήγαινα Λύκειο αλλά ο Σάκης Σάκης! Συναυλίες, νυχτερινά κέντρα, όπου Σάκης τσουπ κι εγώ!
Τα χρόνια πέρασα...παντρεύτηκα αλλά ο Ρουβοϊός δεν έλεγε να μου περάσει!
Θυμάμαι μια χρόνια στα γενέθλιά μου (νιόπαντρη τότε) το δώρο του άντρα μου ήταν 2 εισιτήρια για την συναυλία του Ρουβά! Χοροπηδούσα σαν 15χρονο από την χαρά μου! Δεν θα ξεχάσω ποτέ που ενώ εγώ (ολόκληρη μουλάρα) κοπανιώμουν και φώναζα "Σααααααααααααααάκηηηηηηηηηη!!!!!" 
κρεμασμένη από τα κάγκελα ένας κύριος πλησίασε τον άντρα μου και τον ρώτησε:
"Την κόρη σας φέρατε κι εσείς ε;"
" Εεεε...όχι...την γυναίκα μου..." απάντησε και ξεράθηκαν στα γέλια!
΄
Έχω τόσες Ρουβίστικες ιστορίες και υστερίες να σας πω....αλλά ας μπω στο θέμα....

Στις 2 Μαΐου ήταν η συναυλία για τα 90 χρόνια από την γέννηση του Μίκυ Θεοδωράκη στην Πλατεία της Νέας Σμύρνης. Πολύς ντόρος και πολλά κακεντρεχή σχόλια (όπως πάντα) για την συμμετοχή του Ρουβά...

Δυστυχώς δεν την παρακολούθησα live αλλά αποσπασματικά από το διαδίκτυο...Θα πω όμως τα εξής:

Προσωπικά δεν διέκρινα κανέναν pop star...αντιθέτως είδα έναν καλλιτέχνη που στάθηκε αξιοπρεπέστατα στο ύψος των περιστάσεων...διέκρινα ήθος, σεβασμό, σοβαρότητα, περηφάνια και λεβεντιά! Σε αυτά θα σταθώ και όχι στο αν έκανε 10 "φάλτσα", 100 "κοκοράκια" και δεν του "βγήκαν" 40 κορώνες! Δεν θα σταθώ στα τεχνικά (μιας και δεν είμαι ειδικός) αλλά στην ψυχή!!!! Και σε αυτό δεν σηκώνω κουβέντα (η γεροντορουβίτσα). Τι κι αν ερμηνεύει ο Ρουβάς ή η θειά μου η Κατίνγκω η ψυχή και το συναίσθημα μετρούν!
Ξέρω, ξέρω....πολλοί δεν συμφωνείτε but its ok! Την γνώμη μου εκφέρω χωρίς να προσβάλλω κανένα!

Η δική μου απάντηση σε όσους σχολίασαν την συμμετοχή Ρουβά με κακία,εμπάθεια και αγένεια είναι :
Καλή χώνεψη στα....μακαρόνια με κιμά που τόσο αγαπάτε και τα αναφέρετε κάθε φορά που κάνει κάτι καινούργιο....

Και για το φινάλε:
Σάααααααακηηηηηηηηηη!!!!!
(χαχαχα)


*photo από το news.in.gr



Ακολούθησε τις Βlog-o-logies στο facebook
και
έλα να Blog-o-λογίσουμε στην ομάδα


4 σχόλια:

  1. Αχου το μωρέ...... δεν είχα δει ούτε αποσπάσματα, να ΄σαι καλά!
    Ρουβίτσα κι εγώ, μεγάλη!!!
    Αλλά πιο πολύ από όλα μου άρεσε το άλλο..... το ΓΕΡΟΝΤΟρουβίτσα,
    ο κατάλληλος προσδιορισμός τώρα πια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Για όλες τις γεροντορουβίτσες "δουλεύω" χαχαχαχαχα Να μαζευτούμε όλες εμείς και να φωνάξουμε Σααααααααααααακηηηηηηηηηηηηη όπως τόοοοτε στα νιάτα μας! χαχαχαχαχα Θεός ο Σάκης! Ευχαριστώ που "πέρασες"!

      Διαγραφή
  2. Κορίτσια, γεροντορουβίτσα κι εγώ! Ψηφίζω Σάκη γιατί στάθηκε πιο αξιοπρεπής από πολλούς του "έντεχνου" χώρου και από τα αποσπάσματα που άκουσα κι εγώ ένιωσα πως το ζούσε και αυτή την αίσθηση μετέδωσε και στους ακροατές. Άντε πια με τα όρια και τους περιορισμούς εδώ στην Ελλάδα! Μπράβο βρε Σάκη που το τόλμησες!!!

    Καλημέρα κορίτσια
    Ελένη
    https://myfortysomethingworld.wordpress.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Ελένη, συμφωνώ μαζί σου! Οι "ταμπέλες" στην Ελλαδίτσα πάνε κι έρχονται!

      Διαγραφή

Τα σχόλιά σας με γεμίζουν χαρά!