ON LINE

22 Μαΐου 2016

ΕΣΥ ΜΑΜΑ,ΠΟΣΟ ΓΥΝΑΙΚΑ ΗΣΟΥΝ ΣΗΜΕΡΑ;


Ψιτ...σε'σένα μιλάω! Ναι, ναι σε'σένα με τον αλλόκοτο κότσο, την πυτζαμοφόρμα και το κουρασμένο βλέμμα, που βρήκες λίγο χρόνο να χαζολογίσεις στο διαδίκτυο. Μη νιώσεις άσχημα, προς Θεού, κι εγώ κάπως έτσι είμαι τώρα που γράφω....και τώρα που το σκέφτομαι έτσι είμαι σχεδόν καθημερινά
τα τελευταία 5 χρόνια με κάποιες εξαιρέσεις, όσο είναι και τα δίδυμά μου δηλαδή. Δεν σου κρύβω πώς ώρες-ώρες με ενοχλεί τόσο που αποφεύγω να κοιτάζω το είδωλό μου στον καθρέφτη και περισσότερο από όλα με εκνευρίζει όταν ο άντρας μου, παρόλο το χάλι μου, μου λέει ότι είμαι όμορφη!!!! 

Ανέκαθεν φρόντιζα μόνη μου την εμφάνισή μου, εκτός εξαιρέσεων! Δεν υπήρχε περίπτωση να βγω χωρίς να έχω ισιώσει την ζούγκλα στο κεφάλι μου, χωρίς έστω μια ματοκλαδιά (μάσκαρα καλέ!) και λίγο διάφανο gloss. Όχι ότι ήμουν ποτέ grand κυριλέ και σον-σον, ήμουν απλά περιποιημένη (πάντα όμως)!!! Το τζινάκι μου, το παπουτσάκι μου και όλα καλά!!!
Πολλές φορές, όταν σιδερώνω, γελάω κοιτώντας τα ρούχα μου...σιδερώνοντας (και φορώντας) τα ίδια ρούχα του "σπιτιού", αυτά τα "πλύνε-βάλε" έχω μάθει σχεδόν απέξω και την παραμικρή κλωστή τους! Τραγικό ε;
Ίσως το γεγονός ότι δεν εργάζομαι και δε με "υποχρεώνει" κάποιος να είμαι "όπως πρέπει" να παίζει κάποιο ρόλο
 τώρα που το καλοσκέφτομαι.....

Τώρα με το δίκαιο σου θα μου πεις

" Γίνε άνθρωπος ρε κοπελιά και μην μας ζαλίζεις! Φτιάξε μαλλί, ντύσου, στολίσου!!!" 

Λυπάμαι αλλά δεν είναι τόσο απλό γιατί τις λίγες ώρες που τα παιδιά λείπουν στο σχολείο ασχολούμαι με το σπίτι, όταν σχολάσουν ασχολούμαι με τα παιδιά και όταν βρω λίγο χρόνο χωρίς παιδιά και δουλειές σέρνομαι στους καναπέδες και μουλιάζω στο μπάνιο μέχρι να ξοδέψω όλο το νερό από το θερμοσίφωνο. Δεν έχω όρεξη για πιστολάκια και ισιώματα, άσε που όποτε με πιάσει "προκοπή" την επόμενη μέρα με τις δουλειές και τα μαγειρέματα τα μαλλιά γίνονται ένα (και δυο μην σου πω) μάτσο χάλια! Οπότε μετά το μπάνιο προτιμώ να τα στεγνώσω όπως-όπως  και να χαλαρώσω και απολαμβάνοντας τον ήχο της απόλυτης και σπάνιας σιωπής! 

Πριν όμως αρχίσεις να με κράζεις που απολαμβάνω την απουσία των παιδιών μου από το σπίτι και κυκλοφορώ απεριποίητη (φυσική ομορφιά θα το πω γιατι με βολεύει χαχα)  θα ήθελα να μου απαντήσεις με το χέρι στην καρδιά: 

Εσύ μαμά, πόσο γυναίκα ήσουν σήμερα;;;; 

Πρόσεξε όμως: ΓΥΝΑΙΚΑ!!!!! Όχι μαμά!


Ακολούθησε τις Βlog-o-logies στο facebook
και
έλα να Blog-o-λογίσουμε στην ομάδα

4 σχόλια:

  1. Σήμερα ειδικά 0!! Η μόνη φορά που βάζω μεικ απ και μασκαρα αντε και λίγο μολυβι είναι το πρωι που πάω δουλειά. Και εκεί σταμάτησα να προσέχω πόσο καλά ντύνομαι σε σχέση με παλιά. Δεν έχω πλεον τον χρόνο να "στολιστώ" τόσο πολύ το πρωι για να πάω δουλειά. Απλά για να μην πάω όπως ακριβώς σηκωνομαι απο το κρεβάτι κάνω τα πιο πάνω! Και για να παρηγορώ τον εαυτό μου λέω ότι δεν με παραμελώ (ντε και καλά με σώζει αυτό το λίγο βάψιμο το πρωι). Λόγια παρηγοριάς όμως!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. γελώωωωωωωω μια από τα ίδια κοπελιά μιας και εργάζομαι στην επιχείρησή μας οπότε δεν κοιτάζω και τόοοοσο την εμφάνισή μου.... επιμελώς ατημέλητες λοιπόν, όπως λέει και μια καλή μου φίλη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ποσό γυναίκα;;; Σχεδόν καθόλου ούτε σημερα, ούτε χτες, ούτε στο προσεχές μέλλον!!! Επισης δεν "εργάζομαι" εχω να βάλω μέικ-απ και γκλος απο τότε που γεννήθηκε η κορη μου, πως θα της δίνω φιλάκια ;;; Φυσική ομορφιά το αποκαλώ επισης αλλα μη νοιάζεσαι, μονο μερικές non make up photos αρκούν για να κάνουμε viral το look είμαι μαμά, νοικοκυρά και ναι δεν προλαβαίνω να ασχοληθώ και με μένα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τελικά ήμαστε πολλές αλλά είμαστε σκόρπιες! χαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τα σχόλιά σας με γεμίζουν χαρά!