ON LINE

17 Μαΐου 2015

ΣΟΚΟΛΑΤΟΜΠΟΥΚΙΤΣΕΣ ΤΟΥ 10ΛΕΠΤΟΥ.

Γράφει η Giota.

Γλυκατζούδες (και τεμπελούλες σαν κι εμένα) φίλες μου σας έχω συνταγή για σοκολατένια τρουφάκια με 3 υλικά!!!!!!! Γιατί οι λιχουδιές δεν θέλουν κόπο θέλουν τρόπο!
Τα υλικά μου κόστισαν περίπου 8,00 ευρώ, ο χρόνος προετοιμασίας ήταν 10λεπτάκια και το αποτέλεσμα εξαιρετικό!
Γράψτε τα υλικά:


2 πακέτα γεμιστά μπισκότα σοκολάτας1 κουτί τυρί κρέμα
1-2 κουταλιές της σούπας λικέρ της αρεσκείας σας (για να δώσει άρωμα και να μπορείτε να πλάσετε το μείγμα)

Για το πασπάλισμα:
κλασσική τρούφα
ή
χρωματιστή τρούφα (αν είναι για παιδάκια)
ή
ινδοκάρυδο (τέλειο για τα Χριστούγεννα)









Εκτέλεση:
Χτυπάμε τα μπισκότα στο μπλέντερ-μούλτι μέχρι να γίνουν σκόνη και μετά τα ανακατεύουμε με το τυρί κρέμα μέχρι να γίνουν σαν πλαστελίνη. Φτιάχνουμε μικρά μπαλάκια, τα πασπαλίζουμε με ότι μας αρέσει και τα βάζουμε στο ψυγείο για καμιά ωρίτσα.









Τέλειο;;;;;



Ακολούθησε τις Βlog-o-logies στο facebook
και
έλα να Blog-o-λογίσουμε στην ομάδα

3 σχόλια:

  1. Ωραία συνταγή και γρήγορη! Εμ, δεν θέλει κόπο... θέλει τρόπο... καλά τα λες!!! Καλή εβδομάδα.
    Νίκη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλή σου εβδομάδα Νική! Ευχαριστώ για την επίσκεψη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τέλεια ιδέα, θα την εφαρμόσω σύντομα! Σαν γλυκατζού που είμαι δεν αφήνω να πάει τίποτα χαμένο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τα σχόλιά σας με γεμίζουν χαρά!