ON LINE

11 Νοεμβρίου 2016

"ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΣ ΜΑΜΑ,ΕΙΣΑΙ ΓΥΝΑΙΚΑ! ΤΑ ΔΙΚΑ ΜΟΥ ΜΥΣΤΙΚΑ.

Blog-o-λογώ μετά από πολύ καιρό και αφορμή στάθηκε η πρόσκληση της φίλης blogger Penny Melemenidou Peloma Bo Q . Παίρνω,λοιπόν, κι εγώ με την σειρά μου μέρος στην ιδέα της Μαρίας από το  beauty harmony  (Μην ξεχνάς μαμά, είσαι και γυναίκα. Κάλεσμα σε συζήτηση) δημοσιεύοντας τα δικά μου γυναικεία μυστικά.




Ξεκινώντας θα σας πω πως π.δ. (προ διδύμων) ήμουν από αυτές που είχαν το make up δεύτερο πετσί τους. Δεν υπήρχε περίπτωση να πάω χωρίς μια σεβαστή στρώση make up, πουδρας, μάσκαρα και gloss ούτε στο περίπτερο που λέει ο λόγος! Βέβαια τότε εργαζόμουν οπότε κατα κάποιο τρόπο "έπρεπε" να είμαι στην πένα (όχι ότι δεν ήθελα κιόλας).

Το νεσεσέρ μου ήταν γεμάτο σκιές, πινέλα, κραγιόν, gloss, τερακότες, μολύβια, μάσκαρες και κάθε λογής μυρωδάτο, χρωματιστό και χρυσοσκονισμένο κουτάκι. Το νεσεσέρ μου τώρα είναι ερμητικά κλειστό, σχεδόν στοιχειωμένο πάνω στο ντουλάπι του μπάνιου... Συχνά πυκνά το ξεσκονίζω αλλά πλέον το ανοίγω σπάνια πρώτον γιατί δεν χρησιμοποιώ τα προϊόντα που περιέχει και δεύτερον γιατί έχει φάει καμιά 10ρια τούμπες και όλα έχουν γίνει ένα σώμα, μια ψυχή εκεί μέσα!!!

Η πρόσκληση της Penny στάθηκε αφορμή να το ανοίξω και περιεχόμενο ήταν για κλάματα... σκιές σπασμένες, ρουζ διαλυμένα, κραγιόν αφυδατωμένα, μάσκαρες κολλημένες....μια υγειονομική βόμβα μέσα σε ένα γαλάζιο νεσεσέρ...


Αφού καθάρισα τα χέρια μου από τα απομεινάρια των καλλυντικών μου και αφού ήρθαν στο μυαλό μου εικόνες της τότε περιποιημένης Γιώτας, άνοιξα το ντουλαπάκι του καθρέφτη και συνειδητοποίησα πως τα καλλυντικά που χρησιμοποιώ τώρα είναι μετρημένα στα δάχτυλα του ενός χεριού. Σας τα παρουσιάζω ευθύς αμέσως...:


Μια απλή φτηνιάρα ενυδατική προσώπου που εμένα με βόλεψε.... Μια σούπερ εξτρα ενυδατική της Vichy και μια κρέμα σώματος με εκχυλίσματα ελιάς της Farcom....


Όσο για τα "βαφτικά"... Μια μάσκαρα μαύρη....ένα make up που τελικά το θεωρώ πολύ βαρύ και το φοράω σπάνια και μια πούδρα... (είχα κάπου κι ένα liposan κεράσι αλλά μάλλον είναι στο τσαντάκι της μικρής μου χαχα). Το μόνο που δεν διαπραγματεύομαι είναι τα μαλλιά μου τα οποία είναι σχεδόν  πάντα ισιωμένα με το πιστολάκι γιατί έτσι να δεν .... είναι σα να κουβαλάω στο κεφάλι μου την ζούγκλα!!!! Αξίζει επίσης να σημειώσω πως πραγματικά δεν θυμάμαι το φυσικό μου χρώμα.....

Μου αρέσουν οι μαμάδες που είναι πάντα περιποιημένες, τις συναντώ στο σχολείο καθημερινά και τις χαίρομαι!!! Θα ήθελα κι εγώ να το κάνω αλλά θα την πω την αμαρτία μου: Όταν έχω χρόνο για την πάρτη μου βαριέμαι ελεεινά!!!! Αγαπώ τις φόρμες μου, τις βράκες και τις χουχουλιάρικες άνετες μπλούζες, τα αθλητικά μου παπούτσια και τις φλατ μπότες μου. Μόνο σε σπέσιαλ περιπτώσεις θα με δείτε περιποιημένη αλλά και αυτό το φροντίζει μια φίλη μου επαγγελματίας.

 Δες κι αυτό!!!!! 

Όταν ήμουν μικρότερη πίστευα πως η ομορφιά πηγάζει μέσα από μικρά βαζάκια, μπουκαλάκια και κουτάκια...ότι μυρίζει πούδρα και βανίλια και πως λαμποκοπάει σαν χρυσόσκονη κάτω από προβολείς... Τώρα θεωρώ πως η ομορφιά πηγάζει μέσα από ένα καθαρό πρόσωπο...ένα ήρεμο βλέμμα... και ένα ειλικρινές χαμόγελο....Όλα τα άλλα είναι πολύ όμορφα ,εντυπωσιακά, ίσως και ψυχοθεραπευτικά κάποιες φορές άλλα χάνονται με το που θα περάσει από,πάνω τους το μαντιλάκι του ντεμακιγιάζ.....
Τα φιλιά μου,
Γιώτα.

Προσκαλώ κι εγώ με την σειρά μου την Μαρία από το mommy jammi


1 σχόλιο:

  1. Ευκαιρία να ανοίξω και εγώ το νεσεσέρ μου λοιπόν για να δω τι θα δω!!!! Σε ευχαριστώ για την πρόσκληση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τα σχόλιά σας με γεμίζουν χαρά!