ON LINE

15 Οκτωβρίου 2017

ΥΠΕΡΗΦΑΝΑ ΜΠΙΜΠΕΡΟ ΕΝΩΘΕΙΤΕ!

Αν θες να κάνεις σαματά στις μαμαδο-ομάδες τότε ανέβασε ένα ποστ για τον θηλασμό λέγοντας πως δεν θήλασες ποτέ ή πως δεν σου αρέσει να βλέπεις παιδια του δημοτικού να κρέμονται από το στήθος της μαμάς του!!!! (αν δεν έχεις ασφάλεια ζωής ήρθε η ώρα να κάνεις).

Εγώ δεν θηλασα από ΕΠΙΛΟΓΗ! Δεν ήθελα ρε παιδί μου, αν και προσπάθησα, αν και είχα γάλα ζοριζόμουν και το έκοψα. Ναι, τα παράτησα!


Μεγάλωσα το παιδί μου με σκονόγαλο και πλέρωσα αδρά την κάθε γουλιά του στις φαρμακοβιομηχανίες!!! Αν με ρωτάς γιατί το έκανα θα σου πω ειλικρινέστατα πως δεν είχα τα κότσια και δεν το άντεχα να είμαι όλη μέρα με το βυζί απέξω και το μωρό κρεμασμένο πάνω μου.

Έχω φίλες που ανήκαν στο δικό μου "στρατόπεδο" και άλλες που ήταν υπέρμαχες του θηλασμού και κάθε φορά που με έβλεπαν με μπουκάλι στα χέρι άρχιζαν το κήρυγμα!!!!

"Πώς το κάνεις αυτό στο μωρό σου;"
"Γιατί του δίνεις όλα αυτά τα χημικά;"

"Τεμπελιαζεις, γι αυτό έδωσες ξένο."
"Δεν νοιάζεσαι για το μωρό σου..."

Διάβασε την συνέχεια εδώ.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλιά σας με γεμίζουν χαρά!